Du har ingen aning om hur de känns inuti..

vad jag en gör, vad jag en säger så spelar det ingen roll för dig.. Jag kan säga att ja älskar dig.. Att jag vill vara med dig... Gosa med dig, skratta med dig.. Försöka vara glad. Försöker att få dig att uppskatta mig, vilja göra saker med dig.. Men de känns som om de du struntar i de.. Utan fortsätter vara bitter, sur, elta,ynka, spela cry baby., fast jag försöker hela hela tiden... Känns som om jag kämpar i motvind.. Får ingen respons.. Och jag vill att du ska vilja vara med mig lika mkt som ja vill vara med dig!
 
men de går inte om du inte kan släppa.. Och uppskatta de fina vi har Ist för de gammla!
 
jag lämnade ganska mycket när jag valde att bli ihop med dig.. Jag lämnade personer som vet allt om mig, mina djupaste hemligheter.. Som vet allt om mina trasiga förhållanden som jag haft. Sånna som lyfta upp mig när jag mådde som sämst..  De som känner till de skamnsa hörnen i mitt liv, och som ändå stått kvar... Hela hela tiden.. Inte dömt mig.. Inte ifrågasatt. Bara funnits, Hållt min hand nör jag återigen klantat till de! 
 
Dom som kunde läsa mig utan och innantill och som visste hur jag mådde genom att bara se mig höja ett ögonbryn.
 
jag lämnade dom... För dig.. Jag trodde på oss.. De skulle bli så jävla bra
 
jag kan inte tvinga dig att stanna hos mig.. Och jag vill inte göra de heller, jag kan vara säga de att ja är så jävla kär i den där glada, spralliga snälla människan som jag lyckades lura med på deka.. 
 
Men du måste acceptera den jag är... Den jag vill vara... Jag kan inte ändra mig.. Jag kommer förgöra mig själv då..
 
och jag vill inte bli av med dom vännerna jag har nu.. Dom betyder fan allt för mig!! Lika mycket spm du! Och Jag har inget " förhållande" men någon annan en dig..  de är bara du, Har hela tiden varit bara du.. Hela hela tiden... Och förlåt för att jag inte är din bild av den perfekta flickvännen.. Jag önskar jag var de..
 
Men ja kan inte överge dom... Snälla.. Tvinga mig inte välja..
 
 Har skrivit de förr, och ja skriver den igen..
 
Det spelar ingen roll att du ibland spelar elgitarr med mina nerver, eller inte vet när du ska sluta jävlas. Det spelar ingen roll att du är världens envisaste person, och hellre dör en att ha fel. Det spelar ingen roll att du överdriver det mesta du säger, eller vrider på sanningar ibland. För du har fått mig att bli en bättre version av mig själv. Fått mig att inse att jag är förjävla bra! Plockat upp dom spillror som blev.. Fått mitt liv att bli enklare och jag känner mig aldrig ensam! Jag älskar mig, och jag älskar dig, men det vet du redan ❤️ Tack för allt du gör, och har gjort för min skull! Jag älskar dig nu och för alltid ❤️😍❤️ Min master, min kärlek, livspartner och man ❤️❤️
 
 
Du vet innerst inne... Att jag älskar dig....
 
eller hur?
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0