Du lever bara en gång <3

Härom dagen var ja ute i över 3 timmar och red. Red ner till havet och galopperade längst stranden. Det ger en sån ro i själen och att känna vinden i håret, vatten som stänker upp i ansiktet och hur min underbara rör sig under mig, det är magiskt. Känna hennes päls under mina händer, hennes andetag mot min hals. Och att bara stanna upp i skogsbrynet och se u över havet. Känna solen i ansiktet och höra fåglarna kvittra, veta att det snart är sommar. Det får mig att börja älska livet igen. 

När vi stod där vid havet, jag och mitt lyckopiller så började jag fundera på hur folk kan välja bort sånt här som är så vackert, pga massor av missbruk och dumheter av olika slag. Det finns inget vackert eller kärleksfullt i det utan resulterar bara i massor av år i finkan eller i värsta fall... döden...

Hur kan människor låta bli att se vilken vacker och underbar värld vi egentligen lever i och istället ta så felaktiga vägar i sina liv!? det gör mig så ledsen. 
jag vet själv att när jag mår som sämst så ser jag inte allt de där vackra, men jag har alltid tagit mig upp och börjat se och känna skönheten igen och jag skulle aldrig byta ut den här känslan jag fick idag vid havet mot någonting i världen.

Det finns ALLTID någon som älskar dig, ta vara på dom och för gudsskull SVIK dom inte! dom människorna/ djuren är dina stöttepelare i livet och dom du ska luta dig mot när allt känns jobbigt.

Du lever bara en gång, och det är här och nu. Du har fått den här otroliga äran att födas och välja själv hur du vill leva ditt liv. forma din egen lilla berättelse. ta vara på den här chansen, du kommer inte få den igen! Skratta, lek, älska, knulla, hitta på roliga saker, festa ( med motta), ta hand om dom runt omkring dig och låt dom ta hand om dig. Gör inte bort dig och förstör de här vackra du fått. Alla kan göra misstag, men lär dig av dom. alla får inte en chans till.

Ta hand om dina närmaste också, du vet inte hur länge du får ha dom där ♥

Jag ska försöka vara glad för det jag har, ta hand om dom underbara människor jag har runt mig och försöka glädjas och vara glad över dom erfarenheter och smällar jag tagit ( även om de gör ont) för kanske är de så att jag fått stått ut med så mycket för att lära mig bli starkare och älska mera och djupare. Vem vet, någon mening måste det ju vara. och jag har blivit starkare för varje gång jag lyckats tagit mig upp ur min grop även fast jag varit nära att ge upp flera gånger. Men har jag överlevt hittills så överlever jag nog det här med!

men som sagt, du lever bara en gång men om du gör rätt så räcker det med EN GÅNG ♥
 

<3<3 flumm

Äntligen jag fann dig, tack för att du finns,
tack för att du äntligen ville bli min.
Du är en naturligt fin skönhet helt unik av sitt slag <3

 
Så exceptionell och speciell, du är så jävla snäll att
jag vill ha dig för mig själv...


Så sexig att jag dör, lättsam och skön.
Jag ångrar ingenting det känns så rätt det vi gör.
Så intelligent, det bästa som har hänt, vill ha dig som mer än min vän...

Jag kan inte hålla mig ifrån dig, det är som att du förtrollat mig <3
 
Sättet som du är på får någonting att ske och vi kan sitta och prata i flera timmar...
Tills kläder åker av och det är bara du och jag i våran värld som vi har och låt oss försvinna ;)
I våran bubbla där vi kan bo, fastna första gången som jag såg hur du log <3

 
Du är så jävla fin <3
 

Bakis!!

haft besök av min söta bäbis i 1,5 dag hihi * lycklig tjej* haft så mysigt, skrattat i mängder och umgåtts med fina vänner och åkte ut till loboos en sväng igår vilket resulterar i en grym bakfyllaidag hahahah ^^ allts jag skojar inte.. är snart 12 timmar sen ja slutade dricka OCH jag mår fortfarande KASST! känns som om skallen ska sprängas i smådelar >< någon som vill ha mitt huvud!? varsegod GRATIS!! ^^
 
 
 jag idag hahahahahah!!! usch så dåligt man kan må!!! men hade sällskap av två små dunbollar <3
 
Vad gör man när man ligger hemma och mår kasst! jo man beställer saker!! :D måste skryta lite!
 
 
Har sätt så många ha sånna här liknande, och dom ser sååå sköna ut!! dessutom tycker ja dom är rätt snygga <3 så dom här väntar ja ivrigt på!!! :D dom ska ja strosa runt i när ja är bakis nästa gång ;)
 
 
Insåg även att ja hyvat alla mina bikinis.. så denna fick även bli min :D 99 kr SOM HITTAT!!! glad tjej :D
 
Har även fått en sak en sak av min flicka idag ;) * ÄNNU GLADARE TJEJ* men den fr ni vara nyfikna på ;)
 
 
 

<3

He says I smell like safety and home
I named both of his eyes "Forever" and "Please don't go"
I could be a morning sunrise all the time, all the time <3
This could be good, this could be good


 And I can't change, even if I tried
Even if I wanted to
And I can't change, even if I tried
Even if I wanted to
My love, my love, my love, my love
 He keeps me warm, He keeps me warm

What's your middle name?
Do you hate your job?
Do you fall in love too easily????
What's your favorite word?
You like kissing girls?
Can I call you baby? <3


He says that people stare 'cuz we look so good together ;)


 And I can't change, even if I tried
Even if I wanted to
And I can't change, even if I tried
Even if I wanted to
My love, my love, my love, my love
 He keeps me warm, she keeps me warm <3

I'm not crying on Sundays, I'm not crying on Sundays
Love is patient, love is kind..
My love, my love, my love, my love
 He keeps me warm, He keeps me warm
 

hahaha

Sandra: Du vet att alla blir kär i dig!!! försök att sköta saker lite snyggt för 1 GÅNGS skull!

Bella: Du... babe.. jag sköter allt jag gör snyggt ;) titta på mig.. HUR skulle ja kunna göra något fult ;) KAPISH!!!

RSS 2.0