lovebird <3

I will lay down next to you
Stay in bed all afternoon
We were birds of a feather
We were always together
And I never will forget
All the  little things you said
And that beautiful summer
You used to call me  your lovebird <3

But the time went on
The wind has blown
And I've grown
And I started  feeling
And my wings have been broken

And I can't believe that I  would ever want to be set free
But I just can't stay...
So your lovebird's flying away
Your lovebird's flying away
'Cause my  heart's been stuck in a Cage...
 And I miss you every day
But there's nothing left to say...

 I want the world at my feet
Even if  it's bittersweet
I wanna stand on my own and hold my heart in my own  hands
'Cause I've begun to see that you and me are different breeds
So I  gotta believe in, gotta get back to breathing

And I can't believe that I  would ever want to be set free
But I just can't stay..

 

ikväll

ska jag förska att inte tänka alls.. bara slappna av och överlämna allt åt dom runt omkring, för engångsskull ha noll kontroll... ska försöka iaf... jag behöver det... <3

I know now you’re my only hope..

 
There’s a song that’s inside of my soul. It’s the one that I’ve tried to write over and over again I’m awake in the infinite cold ..
 
But you sing to me over and over and over again.. 
 
So I lay my head back down and I lift my hands and pray to be only yours..
 
I know now you’re my only hope

I give you my destiny I’m giving you all of me.. 
 

So I lay my head back down and I lift my hands and pray to be only yours I pray to be only yours I know now you’re my only hope <3
 
 

utan ord <3

Vi sticker Ut någonstanns..
tänk att sitta ner...
Prata lite grann om vad man har och vad  man ser..
Det var länge sen vi gjorde nåt sånt..
Nu är allting så pressat,  stressat och tomt..
 
 
Bara lite lugn och ro
Vi kan kramas utan ord
Harmoni inombords
Bara  vara utan några ord..

Kan du komma nu?
Ska jag ringa sen?
Jag behöver dig så otroligt
Fast  de kanske inte känns!?
De var länge sen vi gjorde nåt kul..
Jag vill bara  vara fri

Utan något strul..
 
Det är mycket nu, men det blir bättre sen..

Vi kan gå på promenad mitt i  natten snart igen <3

Det var länge sen vi skrattade högt..

Åt saker som man  säger, när man är trött.. <3
 
 

;)

 
Det högsta nöjet med livet, är att göra det folk säger att man inte får.. ;)
 
 

;)

Alla hästar går att rida in säger dom ...
 
och alla cowboys går att kasta av! ;)
 
 
 
 
 
 
 

Gott nytt år!?

Patrick; NU vet jag!! Jag; tror jag inte du vet men visst... Dela med dig! Patrick; på nyår så kan vi spraya ditt hår grått och så kan du skriva grått nytt hår!! Jag; mm säkert.. Patrick; bra! Ställer ditt alarm så du inte glömmer de.. Alltså ibland orkar jag inte med hans LÅGA humor!

Alltså... Jag går alltid på de!

Patrick; jag har INGEN mat hemma! Jag: nähä? Patrick; eller jo, mjölk men den gick nog ut förra året... Jag; FÖRRA ÅRET!? Patrick; ja Bellafjonkan de var inte såååå längesen... Jag; aaaah just de ^^ Det är samma sak när Sandra frågar mig vad jag fått i julklapp iår när klockan är 1 minut över tolv... Jag går alltid på de ><

Haha!

Jag har ju haft ont i ryggen ett tag ^^ så kläcker min snälla kollega ur sig:

Marie; hur mår ryggen nu då?
Jag; jodå den mår mycket bättre!
Marie: skönt! :)
Jag; fast de är inte så att jag kan göra sit ups direkt..
Marie; vilken tur att du aldrig gör några då!!

Haha määäh vadå? Får mig att låta jätte lat ju xD

Dum i huvudet!?

Jag har alltid kunnat hantera ångest, utom få gånger i mitt liv, men den smärtan är något jag faktiskt kan ta..
 
Men när den blir för stor.. Ni vet när det känns som om lungorna ska sprängas, hjärtat ska hoppa ur bröstet och det känns som att du håller på att gå sönder inuti,.. Du kan inte andas 
 
Då går jag ut och går... Kan gå i timmar.. Ibland springa till jag inte orkar mera, när benen inte bär längre.. Då kan jag gå hem.. De är bara de att de alltid är mitt i natten som jag gör de.. Ensam.. Och jag bryr mig inte ett dugg om vad som händer med mig.. Ibland kan ja till och med inbilla mig att de vore skönt om någon bara kon och drog ner mig i marken så jag domnar bort en stund... Och slipper den psykiska smärtan...
 
Jag vet de är idiotiskt men jag bryr mig inte om vad som sker med mig.... Och de skrämmer mig...
 
Jag ska skärpa mig... Rycka upp mig... Jag måste... För klaras skull <3

RSS 2.0