försäkringskassan...

SUGER!! så alla vet! jävla snikna kuksugare.. gå och dö förihelvete!!!
 
haha är lite irriterad idag... skulle kunna skalla någon! så är de någon som känner för att få en smäll idag så är de bara komma hit så fixar vi de ;) höhöhö!
 
nu ska ja slänga i mig lite mat... sen ska ja iaf få nya fransar till kryssningen... och de är ju bra...
 
men först ska ja vänta på ett samtal från kuksugarna... blodsugarna... parasiterna... hualigen!
 
 

pust!

Då var denna jobbdag över, går bättre och bättre på nya området nu faktiskt... börjar hitta bland alla villor som ser likadana ut i mina ögon >< haha! fattar ni hur många gånger ja gått vilse? inte bara en gång ^^ alla som känner mig vet att ja har jordens bästa lokalsinne :D hahah inte... *host*
 
I morron jobbar man delad tur... sen jobbar man dag på söndag.. en riktig mördar helg alltså... hualigen!!!! :S kommer vara sopslut på måndag, då ja tack och lov är ledig :D
 

 
Vi funderar på att åka på kryssning nästa lördag :D alla är välkommna att följa som vill!!! de ska röjas!!! så missa inte :D
 

ibland...

Hejsan hoppsan!
 
Okay jar erkänner... är kass på att blogga >< haha de är inte lika skoj som förr, plus att de känns meningslöst ibland.. vem fan bryr sig egentligen om vad jag gör??? öööh... ingen? men men... nu kände jag iaf för att slänga in ett litet inlägg haha :)
 
Patrick har varit borta i några dagar... så ja ahr varit ensam :( snyft snyft.... Men han är hemma vilken sekund som helst igen nu så då är jag en glad tjej :D wiiii :D har saknat honom så mkt.. min prins <3
 
 
Övrigt så har ja inte gjort så mkt, jobbat och varit i stallet... och suttit och funderat en hel del, på saker som varit, på sånt som kunnat varit,.. på framtiden, på jobb, på klara... ja allt möjligt faktiskt...
 
skulle så gärna vilja flytta härifrån, iaf så som ja känner just nu :S är så less på gävle... vill se nya saker! uppleva nya saker! lära mig nya saker... men de är svårt... älskar ju mitt jobb, mina vänner här, så måste ja ju sälja klara om ja skulle kunna flytta!? och de skulle vara som att sälja en del av mig själ..
 
men ja vet inte... känns inte som att ja har tid för henne längre heller... bara jobbar och sen hinns de inte med så mkt mera.. speciellt inte när man jobbar delade turer och helger... så då måste ju andra ha henne... och de känns som att hon skulle må bättre av att komma till någon som har mera tid för henne... kan inte enns fatta att ja enns säger så här... eller enns funderar så här... men de gör ja :( varje dag :(
 

 
Min älskling... hur ska vi göra!?
 
Sen är de ju så också... har hållt på med hästar i 20 år... utan uppehåll... det är en lång tid... har alltid satt hästar och ridningen före allt.. sen fick ja egen häst.. som ja ahft i 11 år. Och all tid ja lagt ner på hästar... jösses många timmar! och allt ja fått strunta i, skjutit åt sidan för att ja haft häst... frågan är nu om de är värt de? skulle vilja vidare utbilda mig... och då kommer ja definitivt inte ha tid att ha häst... så ska ja strunta i mina framtids planer för att jag har häst!? de känns liksom lite ovärt... :S 
 
men aaa.. kanske bara känns så här nu... får se, kanske vänder :)
 
 
hon är ju trotts allt min fina <3

partay

Fy satan vad trött jag är! skulle bara vilja lägga mig ner och sova :/ men de går inte för om 25 min ska ja sitta på bussen till jobbet!! men sen jobbar ja bara 2 kortdagar och sen får ja sova! skönt!
 
Igår var jag ut med massor av härliga och gulliga människor på rack <3 älskar er mina fina vänner <3 utan er inget mig så är det bara! ni är så fina <3
 
 
bjuder på 2 ego bilder sen igår :) hehe 
 
Ni får hojta om någon vill ta en fika eller så i morron eller tisdag :D puss på er!
 
 

Touch my body

<3<3<3
 

Bläääää!

Nääe! Detta året börja Inge bra!! Speciellt inte själva nyår!! Eller joo hade jätte trevligt men natten var väl si så där.. Men men!! Känner mig så gammal!! Vet ja tjatar om
De! Men alltså det känns som om ja bara skulle vara 19? Jag minns saker därifrån som om de hände igår!! Och så var det liksom 5 snart 6 år sen!! DET är galet!!! Sinnes!! :( kanske är löjlig men ja blir ju som sagt 25! Och vad har ja åstadkommit!? Visst har ett bra jobb! Som jag är grymt tacksam för!! Men var har ja mitt hus? Och min familj som ja så gärna vill ha? Älskar min fästman de är inte de ja klagar på men allt annat!? Gaaah blir galen på mig själv! Vill vara ung!! Ung och dum Hahaha >< åååå tragiska mig!!!

Natti <3

Nu ska ja försöka sova!! Natti natt <3

<333

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan

Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är

Och jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver det blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya kläder
Och samlat damm på min gitarr
Men i vad jag än tar på mig känner jag mig alltför kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

<333

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan

Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är

Och jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver det blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya kläder
Och samlat damm på min gitarr
Men i vad jag än tar på mig känner jag mig alltför kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

När livet sviker

När livet sviker, allt känns mörkt och kallt och det känns som att man är ensamast i hela världen, När ångesten kommer krypandes och hjärtat slår så hårt i bröstet att man inte kan andas...
 
 
Då tänker jag på dig. Och när jag är i dn närhet blir allt så mycket lättare... du är allt fr min min fina <3

När livet sviker

När livet sviker, allt känns mörkt och kallt och det känns som att man är ensamast i hela världen, När ångesten kommer krypandes och hjärtat slår så hårt i bröstet att man inte kan andas...
 
 
Då tänker jag på dig. Och när jag är i dn närhet blir allt så mycket lättare... du är allt fr min min fina <3

Var rädd om dina nära<3

För du anar inte hur fort dom kan försvinna ur ditt liv <3 

Jani

Livet är inte alltid lätt eller rättvist, haft mycket motgångar nu men hoppas att allt kommer bli bra!! Att ja kommer få ett lyckligt liv jag med tillslut!! Är ju ändå 25 år snart! Shit vad gammalt!!! Kanske dags att börja tänka på bad man egentligen vill? Och hur man vill leva sitt liv! Innan det är för sent :/

RSS 2.0