HAHAha!

Den ena grannen har sex, den andra grannen dunkar i väggen för att den som har sex ska vara tyst ^^ hahaha och själv sitter jag och asgarvar! så jävla roligt!!!

Saknar

jag har inte varit i stallet på ett par dagar nu, och fan vad jag saknar min underbara och fina <3 
 
 
men i morron ska jag cykla dit ( ensam) rida och sen cykla hem, så motion kommer ja få ;) bra de!
 
 
får se om vi tar oss en sväng ut i skogen! ger ro för själen och man tänker så bra när man bara sitter där <3
 
hon ör min kraftkälla <3 älskade djur <3

<3

Solkatter smyger i din persienn,
Allt är som vanligt och allt är förbytt,
bekant men ändå nytt...
 
Och du frågar som vanligt om jag sovit bra,
och då minns jag igår och det sista du sa…

 
Allting skoj vi gjort skall vi göra igen, 
Jag skall fortsätta lån-stjäla t-shirts av dig,
de blir klänningar på mig...


Jag skall störa mig över hur lätt du blir sur,
skämma bort vårt gemensamma mjukisdjur <3


Jag skall vara din kritiker och din support,
vi skall fortsätta kramas lite för hårt. <3
Jag skall knåda din rygg, du skall tvätta mitt hår

och Jag skall fortsätta missförstå din ironi..

Du skall fortsätta vara min närmaste vän,
du känner mig bäst och jag älskar dig än.
Allt fint mellan oss kommer vi att ha kvar,
utom begreppet att vara ett par
.

 
Sedan lade jag mig på dig så nära det gick,
och du somnade på några ögonblick.
Fullständigt livrädd och fullständigt trygg,
jag låg vaken i natten och smekte din rygg.
Och mitt lilla hjärta slog hårt i mitt bröst 
 
och jag viska i sömnen med darrande röst…

Att vi gör inte slut, nej vi gör inte slut, vi gör inte slut.
Vi gör inte slut, och det gör inte ont.
För vi gör inte slut, vi gör om <3
 
 

 


den dagen

En riktig man slår inte den han älskar.
En riktig man nedvärderar och smutskastar inte den han älskar..
Han hotar inte, svär inte åt och hunsar henne inte..
han trycker inte ner henne i golvet och spottar på henne...
 
Den dagen en man lägger en hand på sin kvinna, den dagen förlorar han sin manlighet...
 
 

<3

Han vet vad som nu skall ske, hon vet ingenting men släpper kontrollen och låter det hända. hon vet att Han styr, hon vet att Han leder och ingenting hon gör förändrar situationen..... <3
 
 

Överallt...

Han kväver mig, kräver mer än nöden kräver..
Även när jag är ovanpå är han i överläge
Jag kan skriva en bok om gränserna han överträder
Och vad han gör med mig härnäst är det han överväger ;)

Hans kropp & själ, är för stor & stark
Med fler otämnjda djuriska behov än Noas Ark
Jag säger du måste lyssna, han vill inte höra resten!
 
 
Han har ett varmt hjärta, men ger mig kalla kårar
Jag glider runt på helspänn, som män på anabola
Men även om historien inte får ett vackert slut
Så gillar jag min plats i våran Makt-kultur...

 
Jag ger mig in, i något jag inte tar mig ur...
Har jag nån moral, eller har den tagit slut?
 
Men...jag vet du behöver mig
På sättet du sätter dig över mig..

 

porr, bra eller dåligt?

I P3 i söndags pratade om om Porr. Ganska intressant att lyssna på, speciellt när dom frågade ut folk på stan p, porr, hur ofta dom tittade och vad dom tyckte osv…

 

Det var förvånansvärt många som erkände att dom tittar på porr. Det ses ju som något smutsigt, äckligt och

”sånt ska man inte beblanda sig med”, men majoriteten tittade på porr minst en gång i månaden. Vissa ansåg, precis som ”allmänheten” att porr är äckligt, vulgärt och tittar såklart aldrig på porr.

Det är ju det man får höra oftast från folk som är emot porr, det är äckligt, det är onaturligt och det är kvinnorförnedrande. Men är det verkligen det???

 


Alla, eller nåja dom flesta, har ju sex. Det är ju exakt det dom gör i en porrfilm. Är det onaturligt då? Ja visst det kanske inte går till så som dom visar på porrullar, men varför tittar man på porr?

Är det för att se människor bli kära, utveckla en relation för att sen ha sex. Nja….. Klart dom försöker skapa en situation där man snabbt kan komma till sex.

 


Sen är porrfilmsbranschen en av få där kvinnorna faktiskt har högre lön änmännen. Och ingen är ju tvingad att göra det. Dom är skådespelare. Dom vill….
Är det verkligen förnedrande då?

Sen, porrfilmer är ju inte till i utbildningssyfte. Det är ju inte meningen att det ska vara ”såhär går det till”.

Den som inte har förstått det är ju .. lite efter??.

Porr är ju fantasier, förstår ni vad jag menar? Och säger man att en porrfilm är äcklig, så säger man ju faktiskt indirekt att majoriteten av världens befolkning är äckliga.

För många har ju värre sex än vad det visas i en porrfilm.

(Om man tänker en vanlig, ”rörmockaren kommer och sen har dom sex på köksgolvet”-rulle och inte ”tjejen hänger upp-och-ner från taket i rep medan mannen ”knullar” henne med en dildo samtidigt som hon slickar hans bollar”.)

 

Ursäkta mitt språk med vet ej hur jag ska uttrycka det annars ^^ heeeeeh!

 

Dom som aldrig tittar på porr. Fantiserar dom aldrig heller? För att fantisera ihop en sexakt är ju att visualisera porr, kanske lite mjukare porr, men är inte det äckligt då också? Och porr är ju faktiskt mest för killar, för att dom har inte samma förmåga att fantisera ihop en händelse.

Vad tycker ni om porr?


Sexsomnia

 

11 procent av männen och 8 procent av kvinnorna lider av en sjukdom som heter Sexsomnia. Visst låter det spännande? Vem som helst kan drabbas, man har inte hittat något som orskar det. Dock är det vanligare bland de som går i sömnen och pratar i sömnen.

 

´

Vad innebär det då? Jo, som det låter. Man har sex fast man sover. Med sig själv, eller med någon annan. Man kan vakna av att man onanerar, eller av att man runkar av någon annan. Eller så vaknar man bara och upptäcker att ”något har hänt” men man har inget minne av det.
Det kan finnas tydliga tecken på att samlag pågått, men man har inget minne av det. Man gick ju och la sig som vanligt, och har sovit hela natten fram tills man vaknar – och upptäcker tecknen. Sex i sömnen. Fascinerande.

 


RSS 2.0