Bläääää!

Nääe! Detta året börja Inge bra!! Speciellt inte själva nyår!! Eller joo hade jätte trevligt men natten var väl si så där.. Men men!! Känner mig så gammal!! Vet ja tjatar om
De! Men alltså det känns som om ja bara skulle vara 19? Jag minns saker därifrån som om de hände igår!! Och så var det liksom 5 snart 6 år sen!! DET är galet!!! Sinnes!! :( kanske är löjlig men ja blir ju som sagt 25! Och vad har ja åstadkommit!? Visst har ett bra jobb! Som jag är grymt tacksam för!! Men var har ja mitt hus? Och min familj som ja så gärna vill ha? Älskar min fästman de är inte de ja klagar på men allt annat!? Gaaah blir galen på mig själv! Vill vara ung!! Ung och dum Hahaha >< åååå tragiska mig!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias N

Du kommer få allt det du önskar dig en dag tro mig. Du förtjänar det verkligen min vän <3 //

Svar: underbara du <3
Isabelle Kvarnström

2013-01-09 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0