min ängel

När allt känns som tyngst så tänker ja på dig.. min ängel, min trygghet.. jag levde för dig  många många år... du levde för mig när jag var liten...
 
Men nu när jah återigen vill vara liten och ha ditt råd... då är du inte där, jag kan inte prata med dig... jag har ingen jag kan säga precis som jag känner till.... som ja tänker... jag vill inte vara här längre... snälla kan ja inte få komma till dig!? 
 
 
 
eller blir du ond och besviken på mig då!? jag lovade dig... den dagen du dog.. att jag skulle kämpa och leva mitt liv FÖR dig...
 
men hur ska ja kunna göra de när jag inte klarar mig utan dig !!! :`( 
 
snälla ge mig styrka att acceptera de jag inte kan förändra... och ork att fortsätta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0