torsdag!

Snart jävlar är det heeeeeelg! det innebär öl med mina fina vänner <3 ska ha så sjukt kul!!! i need it! 
 
 
Vilket jävla skit väder vi har förövrigt! i morse när jag gick till hunddagiset så öste regnet ner! kände mig super sugen på att rasta typ 10 hundar... not... men men de små liven måste ju få komma ut så är det ju bara <3
 
nu har ja fixat mig för att strax gå och skriva på ett anställningsavtal till ytterligare ett jobb *ler sött* de ska ja få gå intro på nästa vecka. Så allt börjar ordna sig.. känns skönt <3 
Sen bär de av till stan för fika med min finaste vän, och sen jobba kväll hos min gubbe, världens goaste gullgubbe <3
 
 
Men fortfarande vill jag börja plugga!! nu nyss! men kommer fan inte komma in här i gävle, de är för höga poäng! funderar starkt på att söka i göteborg och malmö och nerått.. skulle bara vilja ta mitt pick och pack och dra härifrån.....
 
 
Men vad händer då med dig min fina??? <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0