Tips till alla Horor...

Nu tycker jag att vi pratar om prostitution.

I Sverige är det olagligt att köpa sex, men inte olagligt att sälja sex.
Det visste vi redan. Jag ska inte gå in djupare angående min ståndpunkt (haha, ståndpunkt) när det gäller prostitution. Ni tycker nog att jag är störd redan som det är.

Tillbaka till det vi pratade om. Det är alltså olagligt att köpa sex. 
Men hör och häpna: Det är helt lagligt att spela in porrfilm i Sverige. Jag förtydligar: Det är helt tillåtet att betala en tjej (eventuellt kille) för sex om man samtidigt spelar in det.

Sjukt eller vad?

Så, här är mitt tips till hororna: Ta med er en kamera!

Då har vi löst det problemet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0