känslokall

Många kaske tror att jag är känslokall... inte bryr mig.. struntar i eller ignorerar..
 
det är fel..
 
egentligen bryr jag mig så grymt mycket, och gråter inuti och är ett enda jävla stort uppror...
 
Saken är den att jag har blivit så kall och hård pga allt skit som hänt den senaste tiden, svek, hemska lögner och vidriga människor... mår illa när ja ser och hör hur illa folk behandlar varandra.. pratar bakom ryggar och sprider rykten..
 
inte bara jag som är utsatt.. jag sitter inne på SÅÅÅÅÅ mycket som folk sagt och gjort.. jag vet mer än vad folk tror... saken är den att jag håller käften.. varför förstöra för folk och få människor osams i onödan!? hm inte min stil.. tycker man ska hålla sams ja... vi är vuxna människor...
 
och hör ni nå skit.. gå till personen ifråga och red ut saker ist för att snacka skit, kalla folk för hora och fitta och HOTA med att förstöra livet för andra.... moget... grymt moget... 
 
jag vet vem jag är, vad ja gort,vad jag sagt.. och har bara rent mjöl i påsen.. tar inte åt mig... skiter i... huvudsaken att JAG har rent samvete.. för de andra vet ju att dom inte har de...
 
 
så alla därute som känner sig orättvist behandlad.. stå på dig!!
 
DU är världefull!! alltid älskad av NÅGON <3
 
puss <3

Kommentarer
Postat av: kakan

Du är så fin och klok, samtidigt hörs det att du blivit sårad(Att någon varit dig elak)men när du kommit fram till dom här kloka orden, kan du med gott samvete känna dig trygg på att din egen karisma inte låter sig påverkas av något yttre skit! Du är stark men känslosam, de är så fina människor är. L V U // kakan

Svar: älskar dig min fina <3
Isabelle Kvarnström

2013-10-28 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0