jag fattar inte...

Jag förstår inte hur du tänker, eller varför du gör så här mot mig... jag blir så himla lessen. Du säger att du älskar mig, vill dela resten av ditt liv med mig.. men ändå så struntar du så uppenbart i mig. Ignorerar, svarar inte, är ute och dricker och jag vet inte när du kommer hem eller var du är... på en vardag... vi skulle ses på samma buss... du dyker inte upp... och hör inte enns av dig... är de å man gör mot den man älskar? 
 
jag blir så rädd, orolig och framförallt... så in i helvete ledsen.... det skär i hjärtat på mig...
 
 
 
det är så jobbigt när man älskar någon så grymt mycket... och får inget tillbaka... hur ska jag veta att det verkligen ärmig du älskar och vill ha?

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte ganska tydligt att han inte vill ha dig??

2013-10-26 @ 01:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0