en till sak...

När jag ändå håller på att beklaga mig och prata om saknader och så så kan jag ju likagärna fortsätta...
 
 
Min fina bus, min kille, mitt hjärta <3  denna fantastiska lilla häst som genom ett mirakel blev min. 
 
Jag valde inte honom, han valde mig och tillsammans byggde vi upp något väldigt vacker. Från att inte gå att rida till att tävla i hoppning. Fina prinsen. Hade jag inte blivit av med jobbet hade du varit min ännu.. den dagen du försvann i transporten tog du en del av mig med dig... Men jag hade inget val. förlåt..
 
 
jag lade ner över 100 000 på den hästen. i träning utrustning mm. fick ingenting tillbaka. men de är inte de värsta... jag vet inte enns om du lever.. för folket vägrar svara mig när jag frågar! det minsta dom kan göra är väl att tala om var du är och hur du har det! jag skulle så gärna ta dig tillbaka! 
 
 
<3 min fina kille <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0