Dött...

Har inte orkar eller haft tid att skriva här faktiskt. Många som undrat varför men jag har haft fullt upp och sen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva? hmmm... 
 
 
Kan ju meddela att jag fått nya jobb, jobbar på ett hunddagis, som personlig assistent och inom hämtjänsten och på ett demensboende. Så de löste sig tillslut... bra att arbetsgivare uppskattar duktiga undersköterskor som verkligen vill det här <3 tar lärdom av detta alla idioter därute.... jag jobbar för mina gamla inte mot dom...
 
ska alldeles strax bege mig ut och rasta alla vovvar därute. så sitter och väntar på att klockan ska gå bara... men idag sniglar den sig fram.. riktigt långsamt...* suck*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0