urk!

Har mått så dåligt i 2 dagar nu!! huvudvärk, magont och spytt som en gris!! jag var på fest i lördags men drack inte så mycket så ja skulle må så här!! blir så trött på detta :/
 
 
jag i lördags iaf :)
 
hade jätte skoj då faktiskt! träffat massor av fina människor och massor av skratt! 2 tjejer som var där talade om att jag var den snyggaste brud dom träffat ;) de ni, och att min kropp var " to die for" HA! sånt behöver man höra ibland :) speciellt av tjejer! de uppskattas! fina fina människor! som ja älskar er!
 
sen bjöd ju fina Kakan på mat innan festen! jätte gott var det :D
 
 
mmm hade kunnat äta ihjäl mig där ett tag!!! mumma!! :D
 
nu håller ja på att laga mat, inte ätit sen igår på kvällen.. så ska försöka peta i mig lite mat.. och så hoppas ja att ja är bra tills i morron, för då är de jobb <3 mitt fina jobba! äskar de!! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: cookie

Uppskattar "your happyness" man måste ju bjuda på fin mat när de kommer fint folk =D

2013-05-20 @ 19:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0