så..

Efter att ha varit ut hos min fina tjej som jag älskar ( blivit flyförbannad 1 gång till över fler lögner! hmpfr) så är jag nu lugn! ska låta de där rinna av mig, inte ta åt mig och gå vidare... * tar ett djupt andetag*
 
 
jag har en förmåga att bli ruskigt arg, de bara kliar och kryper i hela mig.. nästan lite panikkänsla.. och ja vill bara döda personen ja är förbannad på... men får ja vara ifred och andas lite så går ruset över.. men får ja reda på fler saker så kommer de tillbaka igen.. med ännu mera kraft!!! och då måste ja lugna mig igen osv... jag tar åt mig grymt mycket av vad folk säger och sånt... men de måste ja också kunna skaka av mig.. för vem fan bryr sig egentligen? hmm... 
 
 
men tänk vad ett djur kan göra en lycklig, behöver bara titta på henne så får jag ett lyckorus och inget i världen kan få mig förbannad, just då! <3 min fina sessa! underbara varelse som jag älskar dig!
 
Idag blev det en tur ute i skogen iaf, lät henne trava och galoppera på i rask takt, rasta av sig riktigt.. så härlig känsla <3 och hon var kanon fin <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0