opepp, otaggad, ointresserad, nere....

Jag blir galen på mig sjäv, nu är det mycket pip och gnäll på mig men ja vill försöka rycka upp mig här!! MEN jag har alltid älskat att festa, vara med väner, flänga runt, vara otämjd, vild och galen.. 
 
 
Men dom senaste månaderna, året(!?) är ja så jävla opepp på ALLT! nästan precis ALLT! allt är jobbigt, allt är drygt... inget är roligt ( fast ja vet att ja egentligen tycker att de är skoj! ) men allt känns bara.... blääääh! vill helst lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och ligga där tills saker känns roliga igen... det är om att ja lever i ett mörker.. ( inte så att ja är deprimerad eller så) eller är de de!? 
 
Har blivit sjuk... de syns inte utanpå.. men de känns inuti.. jag ska försöka bli frisk.. så fort jag kan.. men att gå runt och ha ständigt ont, de tar på en.. man blir en helt annan människa... och jag VILL inte vara så här off.. jag vill vara glad... OTÄMJD och helt överlycklig!!!!
 
 
Om ja bara orkar.. ska lejonet i mig på ryta igen...
 
 
 
kan någon ge mig en fet spark i arslet eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0