på många sätt...

man kan ha hjärtesorg på många sätt... man behöver inte ha hjärtesorg för att man förlorat sin partner, utan man kan ha de utav att man förlorat en nära vän eller någon annan som betytt väldigt mycket... oavsätt så är det svårt, väldigt svårt... och känslan av att man ska dö kommer smygandes, och utlöser ångestattacker. sånna har jag väldigt lätt att få. Jag är en människa med väldigt mycket känslor, tankar och funderingar. och oftast när något händer eller någon sårar så skyller jag allting på mig själv... och gräver ner mig ännu djupare... och sen tar de en stund att ta mig upp.
 
Hjärtsorg är nog det smärtsammaste som finns. När man förlorar någon som man älskar känns det som att hjärtat ska gå i bitar. När mitt hjärta gick i bitar satt jag och skrek till en av mina bästa vänner gråtandes att jag trodde jag skulle dö nu, jag håller på att dö. För det gjorde så ont.
.
han vill inte ha med mig att göra... han hatar mig... och jag har inte gjort något.. jag ville bara skydda honom.. finnas för honom så som han funnits för mig... på något konstigt vis blev han en del av mig... 
 
Men de finns inget man kan göra... bara stå ut med smärtan och sorgen.... tills den svalnar.. tills man glömt... jag vill inte glömma... han var så snäll... inte alltid...ibland var han hemsk. egoistisk och en riktig besservisser... en SKITHÖG rätt ut sagt... men vad fan... vem är inte de ibland då?
 
känslor är konstiga.... även när de enbart är vänskapskänslor.... 
 
och nu försöker jag vända min kärlek till min vän, till hat... för de är lättare att glömma en person man hatar... för kärlek och hat ligger skrämmande nära varandra egentligen...
 
Men jag hoppas... vi kan fortsätta vara " vänner " inte som förr.. kommer nog aldrig bli som förr.. men att ja kanske kan se eller prata om/med han utan att må illa.
 
 
jag förstår inte, hur man kan vara så kall mot en människa som engång betytt så mycket? de är för mig omöjligt att förstå... men ja ska försöka släppa de här nu.... jag måste... för att bli glad igen :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det låter bra, håll det som en vän! och ja kärlek ligger nära hat, de är därför personen i fråga gör som den gör.

2013-06-18 @ 00:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0