tankar, funderingar...

Fyller ju som sagt år idag... igår rättare sagt för klockan är över 12 på natten...
 
men varje gång som jag fyller år så griper ångesten tag i mig... jag hatar att bli äldre.. för det känns som att ja står och trampar på samma jävla ställe som jag gjorde när jag var 20!
 
hade någon frågat mig när jag var 20 hur mitt liv skulle se ut när jag fyller 25 så skulle jag absolut inte sagt att de skulle se ut så här...
 
jag vill göra något.. är så less... trött och pisst på allt!
 
kan spy på vissa människor runt mig dessutom som är så vidrigt naiva och egoistiska... fy för er!
 
 
kan ju säga en sak lika gärna här... jag ska sluta på mitt jobb. de var så de fick bli... tyvärr.. jag älskar mitt jobb.. inget jobb kommer någonsin att betyda så mycket för mig som de här har gjort... mina kollegor och brukare... FAN VAD JAG ÄLSKAR ER <3 men så är de..- och de är grymt jobbigt. och det var av personliga skäl som jag bestämde mig för detta... och jag vill inte prata om det..
 
men nu får ja chansen att kanske göra något som jag annars inte skulle ha gjort. Jag ska verkligen försöka böra plugga.... om ja så ska behöva flytta härifrån. 
 
för just nu känns de som om ja håller på att kvävas! och jag vill bara fly härifrån... 
 
aja... de är som en vän sa tll mig, man måste kunna klara sig igenom lidandet med om man vill bli starkare. och jag ska överleva de här med! även om hjärtat kommer ta stryk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0