mys <3

Tja sötnosar!
 
har ingenting att göra såhär på kvällen och kan inte somna... så sätter mig här en stund då ist ^^
 
Idag har jag varit värsta hurtbullen :D varit ute med hunden länge på morronen, sen cyklade jag till min älskade häst, som ja förövrigt saknat som fan när jag var på gotland <3 red 1 timmes dressyrpass och jösses vad fin hon var! jätte mjuk och följsam, min fina <3
 
 
sen cyklade jag hem. Eller aa försökte.. kedjehelvetet hoppade av vid preem....så höll på att åka på näsan riktigt reält! och tror ni ja fick på kedjan!? NEJ! så fick gå!!! var så grymt förbannad!
 
sen när ja kom hem så drog jag och Ngoc ner på sandbankarna med vovven! är kanske hur vackert som helst där! och vattnet var kanon varmt!! så vill någon ta ett dopp med mig så hojta! är lätt på!!! 
 
sen åkte vi hem till henne och åt ost och kex och kollade på tjejfilm och pratade killar,sex, känslor, relationer och andra spännande saker haha! sånt man gjorde när man var 15! awesome!! tack gumman! i love you <3
 
 
I morron ska man tillbaka till jobbet... med blandade känslor.. men de blir bra de här med.. tillslut... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0