kommentar

fick en kommentar av en person som undrade var alla mina sextips och fetischer och allt snusk prat har tagit vägen ^^haha gulligt! jag vet inte!? kanske håller på med så mycket sånt själv så ja har inte tid att dra upp det här ;) hehe... den ni.. vem vet!?
 

Något som är väldigt vanligt men också lika tabu är ändå faktiskt just fetisher tråkigt nog så ser många en fetish som något sjukt... något äckligt och onormalt. Men ja kan lova.. nästan svära på att alla ( nästan iaf) har någon fetish. Något man tänder extra på, anser vara spännande och som sätter krydda på sexlivet ;)

 
Definition av Fetish:

A form of sexual desire in which gratification depends to an abnormal degree on some object or item of clothing or part of the body.

På något sätt ser jag det som en liten svensk besvikelse eftersom Sverige är så uttalat i världen att vi är så sexuellt öppna (vilket vi är om man jämför med andra länder).
Svenskar är bra på att säga ”jag tycker om sex!” Men när det kommer till vad de tycker om för sex så blir svenskar lika tysta som resten av världen.
I mina ögon så uträttar det mer skada än nytta för om du inte berättar, hur ska den andra parten kunna förverkliga det?

Men sen är de ju så också att du ska absolut INTE gå med på att göra något som inte känns okay bara för att behaga någon annan. Det är DIN kropp och ingen annan än DU bestämmer vad som ska göras med den. Har både egen erfarenhet och hört så mycket om "sexlekar" sm gått över styr. Och de är precis sånt som inte får eller SKA hända. Sex handlar inte bara om att ligga utan om respekt och tillit. Man ska kunna lita till 100 procent på den man är med. Speciellt om man ska ge sig på mera " avancerade" lekar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0