Gotland <3

Nu var de en stund sen jag var in här igen. Är många som frågat varför jag slutat blogga. Och jag har egentligen inte så mycket att säga eller skriva längre. Eller egentligen har jag ganska mycket som snurrar i mitt huvud. Men allt kan eller ska man inte dela med sig av. Människor är så giriga nuförtiden och lever på andras olycka och smärta. Och riktigt de nöjet vill jag inte ge er...
 
 
Jag har iaf varit på medeltidsveckan på gotland med mina underbara vänner <3 kan vara en av de bästa sakerna jag gjort på LÄNGE! så vackert, helt enkelt fantastiskt! det var som att leva i en annan värld. kommer absolut att åka dit nästa år med :) så nu ska ja börja tagga för nästa resa :)
 
 
Har mött så många underbara människor, fått nya vänner och bekantskaper och jag mådde så jävla bra! för första gången på flera år kunde jag verkligen ANDAS! bara vara den jag är och inte känna någon stress eller känslan av massa måsten... näe underbart!
 
 
 
ville verkligen inte åka hem, ångesten grep direkt tag i en och alla tankar börjar snurra.... det är lite jobbigt just nu bara....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0