Torsdag!

Hej sötnosar!
 
Då var den här torsdagen över.. och alla vet vad det innebär... JAG är LEDIG i 3 dagar :D glad tjej!! ska bli så skönt att få vila, och spendera tid med finaste <3
 
 
En liten bild från idag. red dressyr på banan på vanligt bett. I början var hon svinstark och gjorde allt för att komma undan, fick bli riktigt förbannad 2 gånger innan hon fattade att det var lönlöst ^^ jag vinner alltid ;)
 
Sen var hon mjuk och fin <3 hoppas att hon är mjuk tills i morron då en tjej kommer och tittar på henne :/ får se vad som händer sen. Men ska bli spännande. Är så många som hört av sig och vill hjälpa mig med klara <3 fina människor <3
 
 
nääe ska man krypa ner under täcket kanske? mår inte alls bra.. :( känner mig ensam och övergiven... men men de går över... bara jag som måste ta ett skutt upp ur hålet ja råkat trillat ner i... fast de är långt upp till kanten!? men ja måste lära mig att strunta i dom här energidödarna som ja skrev i ett tidigare inlägg... man ska umgås med dom som ger energi... inte tar <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Hon med alzimers du vet nog vem jag är en ledtråd robot dvärg?

Glöm mig inte c:
Liv rädd att mista sig och klaran,
Bättre stall sällskap kan man inte få <3
Älskare er <333

Svar: Aldrig gumman <3 jag lovar <3
Isabelle Kvarnström

2013-04-11 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0