snörvel snörvel....

Alltså den här förkylningen/allergin tar DÖD på mig!! 
 
snorig, hög feber, ont i kroppen, tung i skallen, kliar i näsan, kliar i gommen och i halsen, svårt att andas, roslig... snälla skjut mig :`( jag kan inte enns åka till min häst :( och då är jag dålig!! jävla förbannade skit piss!!!
 
 
saknar mitt gull <3 så sjukt mycket!! ska försöka ta mig dit tidigt på lördag morgon iaf <3 hoppas de går och att ja kan andas när jag är där, min allergi blir så sjuk mycket sämre när jag är förkyld.. kan nästan inte vara hemma pga katterna och hunden :/ och inte ute heller för där är det pollen... hua hua :S
 
 
ibland funderar ja på varför ja färgade sönder mitt hår till blont! när ja hade så fint hår här!? ibland är man blind :S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0