kärlek?

När han finns inte bredvid mig känner jag mig helt ensam i hela världen...
 
 
Våra åsikter är väldigt olika och därför bråkar vi jämt...
 
 
MEN

Jag älskar min pojkvän. och det känns helt underbart att jag har hittat någon så fantastisk som han.

Innan vi träffades har jag varit en sån som letade efter en pojkvän hela tiden och jag blev ständigt förälskad i nya killar, även om vi kanske inte ens gillade samma saker eller pratade särskilt mycket. Efter att ha träffat min pojkvän förstår jag hur dumt jag tänkte innan och jag förstår nu att vem som helst passar inte ihop med mig på ett så djupt plan som han gör.

Det är bra att tänka på att din partner förmodligen är din bästa vän. Och precis som med ens andra vänner är det viktigt att kommunicera, att prata med varandra om något känns fel eller till och med om något känns bra. Vårt förhållande skulle inte fungera om vi inte pratar om och löser de problem som dyker upp. Det tror jag ingen relation gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0