hoppning!

 Idag hoppade jag och klara några språng :) de var så skoj! inte hoppat sen i oktober som sagt, så trodde hon skulle vara super pigg! men icke.. hon var slö idag haha!! blev väl jobbigt när hon fick trava bommar och sen hoppa. Använda bakdelen riktigt ;) gjorde även några byten. Hon har blivit KUNG på byten! min underbara häst <3
 
hoppade några språng på volt i båda varven, max 60 cm kanske bara... lite lagom sådär.. haha både hon och jag är ju ringrostiga och tro mig! fick kämpa för att hålla balansen i början haha! men som alltid stöttar klara upp mig <3
 
Hon var fin iaf och jag är grymt nöjd! I morron ska hon få vila, sen på onsdag ska ag nog rida lite dressyr :)
 
 
världens finaste <3 som jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0