alltså daaah!

jag coh en kompis satt och diskuterade reationer... och vi kom underfund med att de fnns 2 saker vi hatar! och de är när en person totalt strunar i sinna vänner för att dom skaffat kille/tjej och bara hänger med sin partner heeeela tiden! kan inte göra något utan den personen osv... WTF du har ju ett liv utöver din partner med! och vännerna har alltid funnits där! kom igen! sluta för fan!! man behöver inte sitta ihop hela tiden! ni ses ju jämt ändå!!
 
sån har ja aldrig varit... har alltid ängnat samma tid åt mina vänner oavstt om ja har kille eller ej :) de kan vara skönt att ara ifrån varandra med, och få göra saker på olika håll... även fast ja älskar dig mest patrick <3
 
 
Men sen finns de en motsatts också... somvi inte gillar.. och som kan reta gallfeber på MIG om jag är i en ny relation... och de är när killen tar sina vänner framför mig i de fallet..
( nu tar ja mig som exempel bara för att de blir lättare att förklara )
för är man nykär VILL man vara med den man älskar och tillbringa så mkt tid som möjligt ihop.. passa på medans man kan! iaf om man inte kan ses så ofta i vanliga fall så vill man ju passa på när man kan och har tid :/ men nääääe då väljer karln att träffa sin kompis ist? som han träffar ganska ofta ändå!!! fuck you! då är han inte intresserad!! då kanhan gå och bli ihop med sin kompis ist så de så!!
 
 
haha låter som värsta dubbelmoralen här ^^ men ja menar att man kan väl umgås med både sina vänner och sin partner? klart man ska umgås lite mera med sin partner än med sina vänner.. men man behöver fan inte SITTA IHOP!! 
 
ja skulle bli vansinnig då jag :)
 
men man ska alltid sätta sin partner i första hand såklart <3 men som sagt..
 
glöm inte bort dina underbara vänner <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0