Dagen!

Idag är jag ledig, så idag har jag varit ut i snön med en överlycklig hund!
 
" vad är alt det vita mamma? " såg han ut att tänka! sen försökte han äta upp allt de vita... och de gick ju inte haha! sen sprang han runt runt, hoppade och skuttade och kastade runt snön... jätte skoj tyckte han att det var
>< 
Han hade ju aldrig sätt snö förr så han blev förvånad kan ja ju tillägga :P stannade upp vid dörren när vi skulle gå ut och nosade.. haha så sööt <3 mammas hjärta <3
 
gammal bild...
 
Sen åkte jag till klara och mockade och tog in henne aå hon fick äta middag... hon hade fått av sig munkorgen, OCH sprängt sin hage in till en större... jädra häst! men ja förstår henne.. hon blir grymt uttråkad av att ha den där jäveln på sig! men hon måste ju som sagt.. :S så inte bra om hon börjar kasta av sig den... vad fan gör man då? stå inne i en box hela dagarna då de inte är snö och stenhårt ute :S jani inte vet ja hur man gör då!?
 
Nu snart ska ja fixa mig och åka till världens finaste farmor som fyller 80 idag!! GRATTIS ÄLSKADE FARMOR!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0