vara kvar i något som jag lämnat...

Visst finns det dagar som jag kan vara snäll mot dig, och låssas som förut...
Och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig gå häromkring hela tiden...
Det fanns en kärlek, men den har brunnit ut, du fick för stor del av mitt liv och jag kunde inte andas tillslut..

Du säger att du minns, och att det känns som igår, men det är för längesen för att du enns ska komma ihåg...

Och du tror att du har mig kvar, men jag har börjat på nytt.. och det vet jag när jag ser dig för var har du tagit vägen? du är inte den som jag engång lärde känna..

Jag gav upp för längesen...



Du är kvar i samma ort, kvar med samma folk, lever kvar i samma damm och du går i samma kläder, lever kvar i samma hus....

Det är att leka med eld när du drar upp oss igen för du ser i mina ögon att jag försvann för längesen

Det finns ingen att behaga, inget att förklara för jag gav upp för längesen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0