updatering 2012

Jag vet och ni behöver inte säga det, jag är kass på att updatera >< men jag vet ju inte vad jag ska skriva!? gör ju typ samma saker dag ut och dag in ( nästan) och då blir jag kanske hur opepp som helst på att blogga :/ as tråkigt.. önskar att jag hade samma motivation som för 2 år sedan! så bloggade jag heeela tiden.. ^^ men jag har ju jobb nu och så.. och är trött efter jobbet så då orkar man inte sitta vid en dator.. hualigen!

Men ni ska väl få en liten updatering och mitt otrooooooligt intressanta liv då ;)

'

jag jobbar kvar i andesrberg, får se hur länge man blir kvar där då jag letar nytt... vill ju ha en fast anställning för det är hur jobbigt som helst att inte veta hur mkt jobb man får i månaden.. och hela tiden gå runt och oroa sig för om man kommer kunna betala alla räkningar denna månaden, det tar så sjukligt mycket energi av en som man kunde lagt på något mera nödvändigt..

Jag älskar mitt jobb det vet ni! och jag hoppas så klart att jag får fast där jag är NU men det är inte så sannorlikt tyvärr :( skit tråkigt...

På nyår så var jag med mina fina vänner i andersberg så klart! var annars? jag älskar dom så hilma mycket <3<3<3

var en helt gaaaalen kväll >< hahahah men skoj som fan! mycket skratt, alkohol och bra musik! och så klart raketer ich champange på tolvslaget! och massor av pussar <3 jag gillar pussar :) <3<3<3



jag och min fina Lina <3<3<3

När det gäller mina fina <3 min skatt och mitt liv Romys santa klara då har hon vilat i några dagar, jag har varken ork eller tid att rida henne :( när jag väl har tid har jag så sjukt mycket annat att fixa, både i hennet, hos arbetsförmedlingen, försäkringskassan och annat skit så all ork bara sugs ut!! men ska försöka komma igång igen i morron.. för är synd att hon bara ska stå där, även om hon verkar gilla det hahaha ^^ men 1 vecka är inte så farligt.. fick hon en liten vintervila hon med <3 min tjocka lilla boll <3



hoppningen kör igång nästa tisdag så då måste hon vara igång igen ^^ ska hoppa på tisdagar ist för fredagar då det passar mig bättre :)

och sen har jag skaffat en helt fantastisk pojkvän <3 han är så grymt underbar så det finns inte!! har älskat honom sen första gången jag såg honom! han var den snyggaste människa jag någonsin kollat på! och sen att han är en helt fantastisk person gjorde ju honom helt underbar!

'

du är helt fantastisk älskling <3 tack för att du kom in som en ängel i mitt liv och räddade mig <3<3<3 jag hoppas på att få många fina år tillsammans med dig / Din bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0