pust...

Hejsan hoppsan!! :))

Gud vad jag hunnit med massor idag! varit på sjukhuset, lunchat med mamma, ridigt en grymt pigg häst som försökte kasta av mig, sticka med mig, stegra och skuttade runt på bakbenen gjorde hon med X) haha tror hon är trött på att vila nu ^^ hoppas på en mera sansad häst i morron :D
sen har jag GÅTT hem från stallet.. liiite duktig jag är eller!? är typ 8 km :O hualigen vad trött jag var!!
Sen har jag ätit med baby, städat lite och duschat och nu sitter jag här med en kaffe och ska strax kolla på Dumma mig med älsklingen ^^ haha!



Var en som undrade hur de blev med resan till Italien, mitt pass blev försenat :( så datumet fick bli uppskjutet! men jag tänkte ta en tripp dit nu när det börjar bli varmare.. så dit ska jag absolut <3 saknar min fina vän så mycket!! :))



så fina och duktiga <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig oxa.. direktflyget börjar igen i slutet pa mars=)

2012-01-06 @ 13:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0