oj...

Hejsan sötnosar <3

shiiit vad siffran gick upp snabbt är jag började blogga lite igen ^^kul!! men jag saknar fortfarande kommentarer :( det gör det så mycket roligare då!

Vad vill ni läsa om?

Är det något ni undrar?

svarar på ALLT!

Efter jobbet igåt åkte jag hem till baby och kollade film och åt donken >< vi är tjocka i knooooow! hahahah eller aa.. jag iaf :P men gott var det!

så hade en lugn kväll med massa mys.. perfekt enligt mig! jag älskar att mysa <3<3<3 :)

Idag ska jag iaf rida Min fina hade jag tänkt <3 med vädret suuuger! som alltid när jag tänkt rida :( så man tappar lusten TOTALT! men ska försöka mig ut ändå.. hon behöver ridas nu!!



Men först ska jag in till sjukhuset faktiskt, har ju fått några utslag som kliar till döds!! så de ska kollas upp... hua hoppas dom kan bota mig!!

ha det bra så länge allihopa!!

pööööss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Hur blev det med resan till Italien för att hälsa på din vän då?:)

2012-01-04 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0