buhuu..

Nästa vecka blir jag ensam nästan heeela veckan.. okay från måndag- torsdag..

MEN ÄNDÅ!!!!

Min älskling ska ner till GBG och säga hej till en fabrik..

inte bara det såklart...

men de ska han med göra..

HALLÅ DET FINNS TELEFONER I DAGENS SAMHÄLLE!! NI KAN SÄGA HEJ DÄRIFRÅN!! :(( buhuu tycker jag om det!



hur ska jag överleva utan min kärlek så länge?


han ska ju vara hos mig, med mig, i mig...

mest heeeela tiden :(( STACKARS LILLA BELLAFJANT!!!!

haha ja och om ni undrar så har jag lite av en släng damp idag  >< har tråååkigt!! underhåll mig!

Men älskling skulle bjuda mig på middag som komp.. och en Iphone ;)

eller....!?

Okay han sa inte Iphone, men han menade det... OKAY!!! >=)

haha skämt och sido..

kommer räkna dagarna, timmarna och varje minut innan jag får ligga i hans famn igen..

och dessutom...

det bästa av allt...

innan han åker..

Ska jag uttnyttja honom sexuellt på alla sätt som går ;) GOSA SÖNDER HONOM!!!



din sexiga jäkel.. vänta tills jag får tag på dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0