bella hyllar

Jag måste bara hylla en person, en som jag är så grymt glad över att hon fortfarande är med mig <3



Och det är min fantastiska mormor som var med mig en jul till <3 varje dag som du är med mig är jag så otroligt tacksam! du är en kämpe, min hjälte!

Du överlevde kriget, du tog dig hit, du uppfostrade ett barn, och dina barnbarn som du alltid ställt upp på! du överlevde en stor hjärtinfarkt som du senare blev opererad för, Du DOG men vaknade igen, du fick flera hjärtinfarkter, en hjärnblödning..

Du har nu endast TIO PROCENT av hjärtat som fungerar!! TIO!!!

och du är fortfarande med oss..

du är min hjälte, en KÄMPE!

JAG ÄLSKAR DIG MORMOR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0