åka bort...

skulle behöva komma bort, allt är för jobbigt just nu. Bara att kliva ur sängen är jobbigt.. att gå till jobbet är jobbigt, att åka till stallet är jobbigt...

att andas är jobbigast,, att bara finnas...

och att se dig, det är det drygaste av allt.. speciellt när du säger att du är "okapabel" att vara snäll mot mig, men samtidigt älskar du mig? det går inte ihop.. du är en sjuk människa.. tycker synd om dig..

jag har inte hjärta att hata någon, har nog inte den egenskapen.. jag är lärd att älska... inte hata...

men jag tycker väldigt illa om ditt sätt, hela din stil och attityd. Du tycker att du är bättre än alla andra och det stör mig..

alla är bra på sitt sätt.. alla behövs.. alla är bra på något...

och vet att flera genomskådat dig... dom vet var så säker..

skulle behöva komma bort.. bara några dagar, hämta krafter och komma tillbaka lika stark som jag var i sommras... det skulle vara så skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0