sjukt

Pratade nyss men Kerstin som ägde klaras Mormor Sindy.

Det är så sjuk för kerstin köpte Sindy som 13 åring. Sindy var då ung.

jag köpte klara när jag var 15. Klara var då 1 år gammal.

Vi red in våra hästar själva. Och båda två har alltid varit fantastiskt snälla, pigga envisa men med ett hjärta av guld.

Vi älskar våra hästar högt och vi lever för dom.

Kerstin har flera hafligerhästar :) denna underbara lilla häst sätter spår i allas hjärtan!

Det mest sjuka är att klara och sindy är otroligt lika!! både i sättet och i utseende.

Skickade videon till Kerstin och hon sa att det var som att se dom 2 för 25 år sedan. På pricken... dom var lika samspelta som jag och klara är idag.

Och att dom är grymt lika.. ja jag kan inte annat än att hålla med :)



KLARA ovanför...


Mormor Sindy... :))


Klara


Sindy


Klara

Är dom inte sjukt lika så säg? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0