nattinatt <3

Nu ligger jag i älsklingens säng och ska sova :) upp 05:15 i morron och åka till jobbet, pust! drygt att behöva gå upp så tidigt men vad gör man inte? ville sova hemma hos patrick inatt så :) så då får man pallra sig till jobbet från sandviken. Like it or not... så är det :) <3
I morron blir det jobb som sagt. 7-16 asen iväg på hoppträning med bästaste klara <3 får se om hon är piggelin efter klippningen i morron ^^hoppas på att jag sitter kvar :P
sen fyller pappa, så ska väl dit en sväng och säga grattis antar jag, efter klockan åtta någongång. * är förbannat jävla sur på honom dessutom* men men... fyller man så fyller man... och han är min pappa så dit ska man.
så har fullspäckat schema i morron. :)) men men det är roligheter iaf.. så det är bra!!
Ni får sova så gott allihopa =)
tänk vilken tur jag har som får ligga bredvid denna skönhet varje natt ;) älskar dig sååå mycket baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0