Nakenfis =)

Numera har jag en vit häst :)



det var sjukt vad mycket päls det kan komma från en sån liten häst!!!! det var galet! halva klara försvann! hahah inte undra på att stackarn svettats så när jag ridit. Men idag svettades hon inte alls nästan efter dressyrpasset som jag och fia körrde :)) skönt för tussan <3



ser ni? hela spolspiltan var full nästan :P hihi!



klaras päls ser nästan precis ut som färgen på pälsjackan längst ut till vänster. Kanske kan sälja det till Gina? höhöhöhöh ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!

Jag har märkt att du har en otrolig kärlek till djur!



Hjälp till och sprida detta! Det är en liten hund som har blivit stulen då hans matte blev överfallen!



http://feverdays.blogg.se/2012/may/hjalp-till-och-sprid-detta.html

Svar: hejsan! japp djur är mitt liv!
Isabelle Kvarnström

2012-05-19 @ 23:03:01
URL: http://feverdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0