Min hjälte <3

Hon slipper lida, hon slipper ha ont, hon slipper känna sig så jävla ensam, förvirrad och övergiven.

Hon slipper vara rädd, hon slipper bli förtvivlad när vi går...

Fölr nu finns hon inte mera...

den 16 februari 2012 gick min älskade mormor bort <3



smärtan är olidlig, jag saknar dig hela tiden... och jag är så arg på mig själv att jag inte var hos dig, att jag träffade dig 1 vecka innan!!! att jag inte tog mig tiden... att jag jobbade hela tiden ist för att vara med dig...

jag gjorde det för att dölja min smärta, jag orkade inte se dig ligga där och lida...

men nu är det för sent.. och jag ångrar mig så grymt!!! jag älskar dig mormor! du är min hjälte!

nu lyser en stjärna starkare på himlen. det är min stjärna.. min skydds ängel... min mormor <3

jag gråter hela tiden... jag kan inte sluta :((( livet är inte rättvist, som sliter bort människor man älskar från en... det suger.. och det är det jag hatar med det är livet...

Vi ses snart igen mormor... jag vet att vi gör det!!! ta hand om morfar så länge... ge honom en puss från mig <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0