jag älskar dig <3

Jag älskar dig så otroligt mycket mitt hjärta <3 du är underbar och helt fantastisk!



Hade lovat mig själv att jag inte skulle ha någon kille, skulle vara ensam. Aldrig att någon skulle få komma nära mig igen. För att skada mig och göra mig illa. Skulle vara singel i minast 2 år!

Träffade dig på bilagan. Och du hade exakt samma inställning. Vi stod och talade om hur kasst det var med förhållanden och att det är så jävla skönt att vara singel... och att vi aldrig skulle skaffa en partner igen. Det skålade vi även på ><



Sen kom du hem till mig, för att följa med och festa. Du sov även kvar.
Och efter den dagen så pratade vi varje dag. Båda två fortfarande lika skeptiska till förhållanden.

Men sen, i december så blev det du och jag ändå. Och jag ångrar inte en sekund att det blev du och jag. Du är min ängel. Min andra halva.

Felet med mig är att när jag väl blir kär, faller jag handlöst. personen blir hela min värld. Och det gör att jag går sönder när det tar slut. därför jag vägrade att släppa in någon igen. Litade inte på någon alls.

Men jag hoppas att det blir du och jag resten av livet. För jag kan inte se mig själv med någon annan <3

JAG ÄLSKAR DIG PATRICK <3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0