Ganska skoj

Ni som lämnat elaka kommentarer i min blogg annonymt...

är ni dumma i huvudet? vet inte ni att det finns något som heter IP ADRESSER!!! :P haha ja vet PRECIS vilka det var nu så ni kan lika gärna skriva era namn..

och jag tar inte åt mig :)

för det var inte jag som var otrogen... 2 gånger...

eller jag som kallade honom hora..

eller som struntade i mig när jag låg på sjukhuset..

kan fortsätta med huuuuur mkt som helst.

Men ni speciellt inte DU har med saken att göra okay?

Och varför skulle min pojkvön bli sur när jag enbart skriver att jag älskar honom? nääe

DU ska vakna.. inte jag.

Kan man inte säga något snällt.. så säg ingenting alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0