Alla <3 dag!

Hejsan alla underbara läsare!

Igår var det alla hjärtans dag! kärlekens dag, dagen då det är flest par som förlovar sig, coolt va? ;)

tycker det är en jätte mysig dag faktiskt! men visst jag håller med alla om att man alltid ska visa sin partner uppskattning och kärlek! alltid, hela tiden MEN det när något speciellt med alla hjärtans dag! alla är så gulliga och mysiga på något vis! och jag gillar gulligt och mysigt <3



och min dag igår blev jätte mysig såklart!

först frukost mys med älsklingen på morgonen! han fick såklart en hjärtepressent av mig ^^ ett armband i silver, ni vet ett sånt tjockt killarmband som är en kedja ^^ dålig på att förklara men vidrigt snygga är dom :D hans var så fult, gammalt och slitet så då fick han en ny helt galet snygg av mig :) <3

Sen åkte jag och jobbade och kramades med mina fina gamlingar lite extra <3 dom gör ju mitt liv så GRYMT mycket bättre, gaaah vad jag älskar mitt jobb!!! :))

Sen åkte jag ut till stallet och pussade massor på min fina <3<3<3<3 massor av klappar och godis fick hon med! ingen alla hjärtansdag utam min Klara!



sen åkte jag på hoppträning med frida. och det gick hyfsat. Men jag har fått så grymt dålig kondition så jag orkar inte rida henne riktigt mellan hindren efter en stund ( hoppade en lång bana) så då tappar vi fokus båda två. MEEEN över lag gick det bra. :))) jag som ska öva upp min kondition lite ;)

Sen kom baby och hämtade mig så åkte vi hem och lagade tackos.. hur mysigt som helst!!! aaaw <3

och vet ni? VET NI VAD JAG FICK!! :D

som jag längtat, gått och kännt på, luktat på och suckat över att jag inte haft råd... i åratal!!



MIN sean paul parfym!!! min doft!! älskar den!!! ÄLSKAR!!!

TACK baby du är bäst <3<3<3<3<3

gjorde ett litet glädjeskutt och sprutade på mig lite och låg och luktade på handleden heeeela kvällen!! gaaaaah den doftar så underbart!!! :))))

Älskar dig gubben! du är mitt allt!!! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0