utseende

Alltså jag blir så trött på alla skönhets ideal! så trött att jag tror jag kan spy!!!

Man ska vara pinnsmal, ha stora tuttar och se så oproportiornerlig ut som möjligt. Helst ska man även ha skit stora läppar ( botox så klart) som man helst inte ska kunna rubba för de ska vara fasta ^^ och det är ett pkus om man ser ut som kajsa anka från sidan ;)

nej men skämt och sido! det är inte konstogt att man mår dåligt och hatar sin kropp när man ser alla skönhets ideal över allt. Och det mesta är faktiskt, när man tänker efter inte snyggt!

jag tycker att man ska se frisk och vämående ut! trivas med sig själv och vara den man är.

okay jag själv tycker inte att jag är speciellt snygg! MEN jag försöker vara nöjd med mig själv... även fast ja skulle vilja ha mera muskler och gå ned något kilo iaf.

MEN jag vill inte vara pinnsmal!

Är faktiskt nöjd med min kropp till stor del!



mina bröst är lagom stora.. precis så de ryms i en manshand ^^ och vilken kille vill inte ha sånna att klämma på hahaha ><


Men min mage är fantastisk också ska ni veta, även fast den skulle vara lite mera vältränad och fastare haha ;) MEN den får plats med nästan hur mycket mat som helst,

och den säger till när något inte känns bra (magkänslan), den är ju faktiskt mjuk att pussa på och en dag hoppas hoppas  jag att ett liv ska få växa där inne.
:)

så det finns inte allt för mycket att klaga på tycker jag :)

Kan inte ni tala om vad NI tycker är fint på ER!!! vad är ni nöjda med!? Ist för att klanka ned på er själva och erat utseende så VILL jag veta vad ni är nöjda med!!

VAD ÄR VACKERT PÅ JUST DIG!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0