Tisdag!

har jobbat ganska mycket redan! det känns nice!! :) behöver varenda krona och så mår jag så bra när jag får jobba! älskar mina gammla så otroligt mkt <3<3<3<3 * glad bella *



Jag vill utomlands nu och nyss tack! kan knappt vänta tills jag ligger i värmen och stecker! hakunamatatta säger jag bara ^^ hahahah! :D <3

I morron är jag ledig!! wihoo! och ni vet vad det betyder!? att jag får rida min fina <3<3<3<3 som jag längtat!!! :D



min skatt! älskar dej!

Nu ska jag dricka kaffe och räkna ner tills bussen går och jag får åka till jobbet och jobba ett härligt kvällspass <3 hoppas bara regnet har slutat tills dess!!! tycker inte om att bli blöt om fötterna :((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0