tidsfördriv..

VEM

Vem ville senast att det skulle bli något mellan dig och honnom/henne? en kill kompis, eller ett ex till mej
Vem fick du senaste sms av? stefan...
Vem tänker du på nu? Klara, ska strax iväg och hoppträna :D
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? mammas
Vem önskar du var med dig nu? Lisa
Vem är din favoritsläkting? alla är mina favorter!

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? Gina tror jag
Var fick du tag på tröjan du har på dig? new yorker
Var åkte du senast bil? till jiobbet

VAD

Vad åt du senast? mackor
Vad drack du senast? Kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? grå
Vad är den närmaste saken som är blå? en filten jag sitter på ><

Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? svart, rosa, röd, vit
Vilken film såg du senast? öööhm..
Vad hör du just nu? grannarna som stökar

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? jaaaa!?
Tyckt att din kusin är het? faktiskt när jag var liten :D
Sovit naken? massor av gånger ><
Brukar du dricka sprit? nääe? skulle jag *himmlar med ögonen*
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? ja typ varje dag :D
Fått hicka? men ja
Dumpat någon? ja :( alltid lika svårt..
Stulit pengar från en kompis? jag är inte dum i huvudet!?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ja :P
Varit i slagsmål? det med.. men de var självförsvar.. bruden hoppa på mej först
Smugit ur ditt hus? när ja var 14  kanske^^
Haft känslor för någon som inte känt desamma? jadå
Har du gjort något du inte borde göra? jo många gånger.. jag är ju rätt impulsiv ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0