såå tråkig..

Ibland är min fästman så tråkig...

Ist för att komma och lägga sig med mig... sitter han och loggar tider som han kunnat gjort HELA FUCKING JÄVLA DAGEN NÄR JAG JOBBAT!!! ist för att sitta med skiten NÄR JAG VÄL ÄR HEMMA! och när vi faktiskt kan mysa!!

har jobbat från 13:30 till 21:30! HAN HAR ALLTSÅ HAFT MASSOR MED TID ATT GÖRA ALLT HAN SKULLE! så som att LOGGA TIDER!

Då hade vi kunnat Kn*lla eller mysa eller hoppa i sängen eller göra något annat!!

MEN NEJ! HAN SPAR ALLT SÅNT SÅ HAN SKA SLIPPA MIG! eller vadå?

frågar man honom så säger han " tänkte inte på det" som för övrigt är hans KOMMENTAR PÅ DET MESTA!

VAD TÄNKER DU PÅ DÅ!?!?! INGENTING!!!

gaaaaaaah! jag blir galen!

DU Stefan HENLTILÄ lägger INTE på min topp 10 lista just nu!!!

sen om man frågar honom något kan det se ut så här..

Bella: ( ropar från sovrummet) vad fan kommer du snart och lägger dig me mig eller?
Stefan: mm snart om en liten stund! ( alltså MINST 30 min)
Bella: men vad fan kom nu så vi kan mysa!! vad FAN gör du egentligen!? ( irriterad)
Stefan: jag runkar...
Bella: öööhm.. OKAY!?
Stefan: Men chilla! jag kommer snart!
Bella: ( sur och hatar hans ironi) ja det lär du väl göra om du runkar!?

han är bara så tråkig ibland!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0