Onödig fakta

* jag sitter aldrig ordentligt på en stol.. spelar ingen roll vart jag är eller vad jag gör så sitter jag nästan alltid på min ena fot... om jag inte vikt upp båda. Slutar alltid med att jag får blodstopp så att jag knappt kan resa mig >< eller att jag får sockerdricka i den och håller på att dö av skratt!  :) tycker det kittlas något fruktansvärt!!

* jag HATAR att sminka mig! det är både tråkigt och jobbigt.. och tar tid! och allt som tar tid är tråkigt.. som den rastlöse själ jag är ;)

* jag hatar när tjejer som inte rä gift eller förlovade kallar sin kille för man.. grymt irriterande.. fast om man tänker efter... är ju en " man " en kille... alltså det manliga könet kallas för man.. så varför skulle jag bli irriterad för det? gud vad töntig jag är! det lär jag sluta med! :)

* Jag hatar när man ber något om något så säger dom alltid snart!! vadå snart!? NU!! NYSS TACK!! haha speciellt om personen väntar lite extra för att göra en irriterad.. det för det att brinna i skallen på mig!

Där fick ni lite onödig fakta om mig :) har ni något onödigt att dela med er av? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0