mysdag!

hejsan hoppsan!

har haft hela dagen fullspäckad!! =) först mys med milla på coffe house by george.

Sen mötte vi upp stefan och Elodie och sen åkte alla vi ut till min fina occh red <3



haha vadå gammal bild ><

Först red jag, klara kändes grymt fin idag måste jag säga :D  mjuk och härlig. Sen bar hon sig typ perfekt utan att jag behövde göra speciellt mkt.. min pärla <3 ska trimma lite mera inför hoppningen på fredag i morron :)

hon skötte sig även fint med Milla och elodie. fast hon busade lite och drog några gånger hahahah! men de satt kvar iaf så de var huvudsaken! :)

Jag vill ha en Iphone! har skrivit till en som har en billigt faktiskt.. helt oöppnad för han fick en i pressent! men ja ska pka till italien med.. så får se hur de blir ><

MEN JA VILL!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0