konversation i köket..

Bella: var tacksam din jäkel! här har jag lagat mat åt dig och så häller du inte upp dricka åt mig!!! snåljåp!
Stefan: oj förlåt då! ( häller upp dricka, och kastar lite i ansiktet på mig... MED FLIT!! )
Bella: VAD FAN GÖR DU!!!? CP!!!
stefan: Oj FÖRLÅT DET VAR INTE " MENINGEN " 'ögonhimmel* det skulle komma på tallriken!
bella: DU ska uppskatta din tjej din gris!!!! vänta bara! snart kommer du INTE ha någon kvar!! då kommer du fatta hur JÄVLA bra du har det GOSSE!!!
Stefan: ja, man saknar ju inte kon förrän den lämnat båset!
Bella: DU ÄR EN IDIOT! NU FÅR DU FAN DISKA!! OCH TORKA BÄNKEN, OCH BORDET! CP! ( Lämnar köket)

Min fästman är en mansgris ibland.... en stor jävla mansgris... en FÄHUND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0