kärleken

När man är kär, skulle man kunna dö för den man älskar... han tror mig inte.. men så är det.. för stefan skulle jag lätt kunna skänka mitt liv för.. lätt.. utan att tveka.. livet är orättvist...

även fast en människa är kall, skiter i en och så så dras man ändå till den. Tänker bara på den. Skulle göra allt för den.. det är konstigt. Vad kärleken kan förgifta en... wierd!!! men han är lätt värd att dö för..

men vem vet.. om ett tag kanske den gammla bella kommer tillbaka.. hoppas de.. för jag brukar vara en stark människa...



Har iaf cyklat ut till min fina idag <3 red ut i 2,5 timme :) var hur mysigt som helst!! mockade även åt 3 hästar. Så ja har fått mkt motion.. och sen ska jag ut och jogga! gått ner 6 kg! hell yeah!! ^^

nääe uscha! nu vill jag jobba.. har varit ledig 1 dag.. det räcker... ge mig jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0