hur fan ska jag göra!?

Någon som är sugen på en katt? måste kanske... med stor sorg i hjärtat sälja min finaste och älskade musse.... han trivs inte att vara med en annan katt :( han bara gömmer sig och så. Och jag tror han skulle trivas som utekatt fast som sover inne. Så han kan få komma och gå som han vill... jag har inte bestämt något.... jag bara funderar.... det är svårt.. han är ju mitt hjärtas älskling. Men det vore egoistiskt att behålla honom bara för min skull.. när han kanske skulle kunna få det bättre och må bättre. Akilles är mera till given och vill gosa... det vill inte musse... men frågan är... kommer Akilles att trivas som ensam katt!? fan hur ska jag göra?? HJÄLP!



fast och andra sidan är det nog lättare att bli av med Akilles eftersom han fortfarande är en kattunge... och sedan så är det ju musse som jag faktiskt älskar...!? så det vore orättvist att behålla Akilles som nyss flyttat hit och som inte alls ligger mig lika varmt om hjärtat!? musse var ju hur go som hälst INNAN akilles kom?



min lilla fina kille =((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0